Procedura rekrutacji

Procedura rekrutacji na studia stacjonarne:

Krok 1
Zarejestruj się elektronicznie na stronie https://ehms.pollub.pl/rekrutacja/

Krok 2
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85zł (na poczcie lub w banku) na nr konta wskazany przez system ERK

Krok 3
Wydrukuj ankietę osobową

Krok 4
Sprawdź czy znalazłeś się na liście osób zakwalifikowanych do przyjęcia

Krok 5
Dokonaj opłaty za indeks i legitymację (21 zł) na nr konta wskazany przez system ERK

Krok 6
Przynieś komplet dokumentów do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej - pok. 109 (Wydział Zarządzania, ul. Nadbystrzycka 38)

Procedura rekrutacji na studia niestacjonarne:

Krok 1
Zarejestruj się elektronicznie na stronie https://ehms.pollub.pl/rekrutacja/

Krok 2
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85zł (na poczcie lub w banku) na nr konta wskazany przez system ERK

Krok 3
Wydrukuj ankietę osobową

Krok 4
Przynieś komplet dokumentów do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej

Krok 5
Sprawdź czy znalazłeś się na liście osób zakwalifikowanych do przyjęcia

Krok 6
Dokonaj opłaty za indeks i legitymację (21 zł) na nr konta wskazany przez system ERK

Krok 7 - dotyczy kandydatów na studia I stopnia
Do dnia 14.09.2010 należy okazać dowód opłaty za 1 semestr nauki
- w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej - pok. 109 (Wydział Zarządzania, ul. Nadbystrzycka 38)

Krok 7 - dotyczy kandydatów na studia II stopnia
Do dnia 24.09.2010 należy okazać dowód opłaty za 1 semestr nauki
- w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej - pok. 109 (Wydział Zarządzania, ul. Nadbystrzycka 38)